Noral Terapi

Nöral terapi , Alman doktor Huneke'ye göre fonksiyonel hastalık ve şikayetlerin lokal anestetiklerle tedavisidir. Teorik olarak hastalığın oluşması şu şekilde olmaktadır: Önce enformasyonda bozukluk oluşur, regülasyondaki bozukluk, sonunda fonksiyon bozukluğuyla (hastalık) sonuçlanır. Nöral terapi enformasyondaki bozuklukları düzelterek tedavi olanağı sağlamaktadır.

Nöral terapinin etkili olduğu durumlar:

Baş: Baş ağrıları , Migren , kazalar sonucu meydana gelmiş bazı semptomlar (baş dönmesi , epilepsi vs) , dolaşım bozuklukların bazı şekilleri  (saç dökülmesi),

Trigeminal nevraljiler , fasial paraliziler , uykusuzluk

KULAK: Akut ve kronik orta kulak iltihabı , Menier hastalığı , Kulak çınlaması

BURUN: Saman nezlesi , koku alamama , akut ve kronik sinüzit

GÖZ: Glokom ve tüm iltihabi göz hastalıkları

GÖĞÜS: Astım , amfizem , akciğer hastalıkları

KARIN: Mide ülseri , kalın barsak ülserleri( kolitis ülseroza ) , kronik ishal ve kabızlık

BOYUN: Tiroid bezi büyümeleri , kronik tonsilit (bademcik iltihabı) , boğazda sürekli basınç ve yabancı cisim hissi

DERİ: Kronik dermatit , egzema , nedbe dokusu ağrıları , derinin iltihabi hastalıkları , siğiller , sivilce tedavisi , yara izleri

ÜROGENİTAL SİSTEM: Ağrılı adet , vaginal akıntı , infertilite , gebelik kusmaları , gece işemeleri

İSKELET SİSTEMİ: Boyun ağrıları , bel ağrıları , lımbago , kas yırtılmalarının yol açtığı durumlar , her türlü diskopatiler ( fıtıklar) , her türlü ağrı tedavisi