Lazerle Vaginal Daraltma

Vajinal Daraltma Nedir?

Kadın cinsel organları hamilelik, normal doğum, kilo alımı, sigara, hormonal bozukluklar, menopoz ve yaş gibi nedenlerle dinamiğini ve fonksiyonunu kaybedebilir. Bu da vajina kaslarında gevşeklik, vajina kanalında genişleme ve şekil bozuklukları gibi sorunlara yol açabilir. Kadın cinsel ilişkide yetersizlik duygusu, estetik kaygısı ve özgüven problemi yaşayabilir.

Vajina estetiğinde etkili ve güvenli bir tedavi yöntemi; Fotona Er:YAG lazer ile vajinal sıkılaştırma..

Neden lazer vajinal daraltma (Vajinoplasti)?

Vajina yaklaşık 10 cm’lik bir kanal olmasına rağmen cerrahi uygulamalar ancak giriş birkaç cm’lik kısmına etkili olmaktadır. Oysaki günümüzde Er:YAG lazer vajinoplasti işlemi vajinal kanalın tümünü sıkılaştırmakta yani rahim ağzından vajina girişine kadar etkili olmaktadır. Böylece vajinal cilt altı dokuda kollajenizasyonun uyarılmadığı tek bir nokta kalmamaktadır. Kanal boydan boya daha genç bir dokusal yapıya ve anatomiye kavuşmaktadır. Ayrıca Fotona Er:YAG lazer vajinoplastide uygulama cerrahi bir işlem olmaması nedeniyle vajinal ve genital alanda yüzeysel sinir kesileri olmayacaktır. Böylece vajinal duyarlılık azalmamakta ve erkek cinsel organının vajina içinde yarattığı basınç hastalar tarafından daha iyi algılanmaktadır. Cinsel doyuma ulaşmada bu nedenle daha belirgin artmaktadır.

Vajinal sıkılaştırma nasıl yapılır?

Ağrısız, anestezi almadan ayaktan uygulanabilir, herhangi bir yan etkisi olmayan, sadece vajinal doku kalitesini artırarak, dokuyu sıkılaştıran bir yöntemdir. İşlem sonrası istirahat veya ağrı kesici ihtiyacı olmaz. İşlem sonrası cinsel perhiz sadece iki hafta süreyledir. Tedavi süresi 25 dakikadır. İşlem sonrası herhangi bir komplikasyon görülmemiştir.

İşlemin avantajları

İşlem öncesi hazırlık gerektirmez, İşlem esnasında antibiyotik, ağrı kesici ihtiyacı olmaz. Başarı oranı yüksek, ayağa kalkış süresi kısa, ayakta bir uygulama olması nedeniyle anestezi, infeksiyon riski bulunmamaktadır.